Friday details

Fredagsen detaljer. 
 
Äntligen är det det fredag. Som man har längtat men sen började jag tänka, vad är det jag längtar till? Jag kommer att ligga och ruttna ännu en helg helt för mig själv. Jag skulle ha haft en sleepover med min allra bästa men hon har som vanligt inte hört av sig så jag tar det som att hon inte vill eller kan. Men jag kan drunka för mig själv. Tur att man har en sån fin vän som Adam som kan underhålla mig i alla fall. 
 
Denna fredag blir en hemmakväll med familjen och en dejt med kudden. Orkar inte längre men förvånad som jag är så mår jag toppen. Känner bara en irritation i hela kroppen på visa av mina så kallade vänner. Verkar vara lätt att glömma bort mig vissa gånger. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: