Fix och trix

 
Ett tips till er som vill äta bra med ändå inte få i er kolhydrater är att äta thaisoppa med kräftstjärtar i. Thaisoffan är stark vilket sätter igång matsmältning och kräftorna gör att ni får i er protein vilket är perfekt när det gäller lunch. Maträtten är inte stor och jag kan lova er att er mage inte kommer att kännas tom.
 

Denna dag har gått åt att sitta och klippa ihop en film jag skrattar åt lika mycket varje gång. Det är när jag och min kompis Johanna försöker lära oss en dans... herregud säger jag bara. Förhoppningsvis kommer det att dyka upp här senare ikväll. Nu har jag en hel del andra saker att fixa, jag måste göra mig i ordning och så inför ikväll. Längtar redan efter min bästa! 
Malin

Snälla snälla snälla, kan inte du lägga upp dina träningspass. Jag måste börja verkligen behöva börja träna och har inte hittat något bra program för rumpa, ben, bål och magen. Och du verkar ju bli stora framsteg för dig. Så snälla kan du inte bara lägga upp passen?

2013-01-03 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: