Efter några svettiga timmar

 
Mat. Det jag älskar mest i denna värld skulle jag tro. Mamma och papap stod som vanligt i köket och hade maten reda och klar för servering. Själv kom jag hem trött och svettig efter en lång bussfärd. Gymmade med ett par kompisar denna fina och kalla fredag i Huddige. Två och en halvtimme fick det bli idag. Ibland undrar jag hur jag ens orkar hålla på så länge. Nu i efterhand känner jag mig så sliten och trött, somnade x antal gånger på bussfärden dit och hem. Nog om träning. Nu blir det fredagsmys med mor och far min. Två helt underbara människor det. ♥
Angelica

Nyss hatade du din familj och sa att dom inte förstod något? Och nu är dom underbara. Makes no sense

Svar: Jag har ALDRIG sagt att jag hatar min familj. Jag har bara sagt dom inte lyssnar på mig, det har inget med hata att göra. Dom är underbara just för att dom försöker och är bra föräldrar, sen är det en annan sak om man inte kan prata med dom. Det är två olika saker men jag har aldrig sagt att jag hatar dom.
None None

2013-01-26 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: