Bekännelser

 
Jag älskar att shoppa själv. 
Att få långa sms av en vän är det finaste jag vet, jag blir så himla glad och inser då vilka otroligt fina vänner jag har. Dock händer det inte så ofta haha..
Det är många som säger att jag har en modellookoch skulle kunna gå långt inom branchen, jag fattar inte hur man kan tycka det, jag ser inte ens bra ut?
Funderar på att skaffa en träningsblogg.
Jag måste ha matchande naglar till mina kläder, annars får jag panik och vill inte visa mina händer. 
Detta år ska jag fokusera mer på smycken än kläder .
Jag gör mer för mina vänner än vad de gör för mig. 
Frukt är min drog.
Jag räknar alltid ut hur många timmar jag sover per natt, det måste vara MINST 8. 
Lookbook har blivit min nya favvo sida på nätet.
 
Anonym

Skaffa en träningsblogg!!!!

2013-01-06 @ 08:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: