Bekännelser

 
Jag är en rikigt dålig förlorare. 
Skolan jag går i nu är den sämsta skolan jag någonsin gått i. 
Jag hatar ingen, bara ogillar väldigt många människor.
Victorias secret är mitt favorit märke.
Jag funderar på att INTE gå på balen, bara en massa idioter i min skola. 
Jag har skadeglädje. Jag tycker det är så kul när andra trillar eller gör illa sig så länge det inte är något extremt allvarligt som att någon dör eller blir medvetslös. 
Jag avskydde min svenska lärarte ett tag, men sen pratade vi ordentligt om privatsaker och det fick oss båda att inse hur lika vi är på ett sätyt jag aldrig kunde tro. 
Jag använder ordet "människa" hela tiden. 
Jag har aldrig mensvärk, något jag är rikigt glad över.
Jag är väldigt försiktig av mig pga av massa olika anledningar. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: