Bekännelser

 
Enligt folk är jag sötare med lockigt hår och finare/snyggare med rakt. 
Jag har äntligen börjat inse vilka som verkligen är min vänner, rikigt skönt det. 
Spelar jag som jag gör och lite bättre i innebandyn har jag en chans att gå upp till DJ nästa år. 
Saft har blivit min drog, dock den utan socker! 
Jag tycker inte att Daniel Wellington klockarna är snygga... förstår inte hur alla kan dregla över dom.
Jag har gått från att tycka om svart jeans till ljusa. 
Jag är ingen festbrud längre, festade en hel del förut men nu tycker jag att det är mysigare att bara sitta hemma med någon fin vän och titta på film eller något liknande. 
Jag och Ellen har känt varandra i lite över 2 år och vi vet redan allt om varandra (nästan) 
Jag har haft min mobil i snart ett år och inte en enda repa finns, helt otroligt! 
Jag tränar runt 6-7 gånger i veckan, så går det när man blir uttråkad lätt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: