4e Januari 2013

-Spenderade lite tid inne i stan idag för att fixa lite saker men det slutade med att jag kom hem med ett par jeans och en kräm. Jeansen kommer från Weekday, dom är grymt taghita i strech och kostade 400 svenska riksdaler. 
 

Hej på er. Jag har som sagt haft lite saker att fixa idag. Träffade en saknad vän inne i stan också så det var mys. Bilden över ser ni vad jag kom hem med. Jeansen är sjukt snygga och sitter som en smäck. 
När jag landade i hemmet mitt efter mina utgärenden tog jag tag i mig själv och tränade. Nu sitter jag här med en turban på huvudet och ska måla mina naglar. Min far ville dock att jag skulle följa med ut och titta på när min fina syster spelar en fotbollscup men jag tackade nej. Nu blir det tjejkväll med min mor och hennes bästa vän, god middag och en bra film tror jag att det ser ut som! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: