wet braid

 
Jag är en av de få som verkligen hatar nytvättat år. Håret flyger åt alla håll och är för det mesta bara ivägen. På tal om det så är volymen på noll. Håret är verkligen helt dött fast ändå i liv. Så jag testade något som alla redan gör, att sätta upp håret i en fläta när det är blött. Jag vet att man inte ska sova med blött hår men duschar man sent så gör man. Men jag märkte imorse att håret ville för en gångs skull vara på plats. Kanske beror det på att jag hade håret i en fläta eller inte. No idea, men bra start på dagen för mig var det!
Louise

Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg där jag jämför livet i Italien med Sverige samt ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!
ladolcevita.devote.se

2013-02-18 @ 20:22:28
URL: http://ladolcevita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: