Upp och iväg

 
Tidigt tidigt tidigt. Nu har jag äntligen packat klart det sista och pussat mina fina katter hejdå. Kommer at sakna min lilla skrutt så himla mycket, hon brukar sova hos mig varje natt nu för tiden så det kommer att känns väldigt tomt utan henne i en hel vecka. Men men, jag ska försöka ha det så bra som möjligt denna vecka och bara njuta av att vara ledig. Jag behöver verkligen semester och varför inte tillbringa den i en backa med snö och ett par skidor? En av de bästa veckorna på året. Älska. ♥
 
Jag hör av mig så fort jag får täckning vilket lutar åt när jag befinner mig i backen. Dålig täckning var det här ja. Kameran förjer självklart med upp så massvis med blider kommer att dyka upp när jag kommer hem igen. Ha ett underbart sportlov nu finisar! 
Amanda

Att åka skidor är verkligen underbart! man ser verkligen fram emot sportlovet extra mycket när man vet att man ska åka skidor! Var ska du och din familj åka i år? :)

2013-02-23 @ 10:08:41
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: