The jacket

Jag och min fina pussmun haha. 
 

Okej, jag tänkte nu en gång för alla berätta i ett inlägg (som många av er har bett) vart jag har köpt min jacka och hur mycket den kosta. Den kommer från den underbara affären Hollies och kostade runt 4500 kr. Varför den var lite dyrare än dom flesta vinterjackor man kan hitta är för att pälsen är äkta. Observera att jag inte hade någon aning om det fören efteråt och då kändes det onödigt att lämna tillbaka den när jag ändå ville ha den. För er som är intresserade är tycker jag verkligen att ni ska gå dit och kolla, de har hur fina saker som helst, dock är allt skinn och päls äkta och jag har märkt att vissa av er är emot det men tänk på att jag inte hade någon aning om det här fören efteråt. Men jag känner nu att det är värt varenda krona. Jag har varit varm varenda gång jag burit denna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: