Sunday

 
Två bilder från min förmiddag och en del av eftermiddagen. Möte som sagt från 11 till 16. Långt men kul var det, vi gick genom en hel del saker och fick dessutom testa på hjärt och lungräddning. Skojigt det. Klocken rullade på snabbt och innan jag visste ordet av det satt jag i bilen på väg till min innebandy match. 
 
 
Vad ska jag säga om matchen, det gick väl bra för oss (dom) dock förlorade vi med två mål. Inget att klaga över, tjejerna i laget gjorde ett bra jobb dom och de vi mötte var extremt duktiga. 
Nu sitter jag här hemma och har bokstavligen precis klivit innanför dörren. Maten står framdukad och en hög med plugg väntar på mig. Känmner hur irriterad jag är så jag ska försöka hålla mig borta från alla andra innan jag startar ett tredje världenskrig. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: