Nu får det vara nog

Jag börjar bli så jäkla trött på hur folk kan bete sig ibland. Är man 15 år borde man vet bättre än att lämna folk i sticket, ignorera en person eller allmänt bara vara dryga rak upp och ner. Man borde veta bättre än så, 15 år och bete sig som 3 är inte normalt. Något fel i hjärnan måste man ha då. Skit samma om man inte tycker om en person men det betyder inte att man kan behandla den person som om den inte finns. Att sitta själv under luncher och raster börjar bli jäkligt irriterande. Att inte någon berättar när man lyfter rumpan och bara går iväg när man själv hämtar mer mat eller något liknande får mig att vilja spy. Hur dum i huvudet får man vara egentligen?! Bara för att jag inte tycker om en person betyder det inte att jag lämnar den ensam i skolan. Jag har inte ett sånt hjärta för det, ingen ska vara ensam oavsett hur mycket man hatar allt och alla. Ingen ska behöva vara ensam. Sånt här gör mig så himla arg, ledsen och mest förvånad. Hur kan man vara 15 år och inte förstå att man inte ska lämna folk ensamma? Jag förstår verkligen inte. Det gör mig så arg inombords att jag vill skrika, skrika och slå. Men det skulle jag aldrig kunna göra, men det finns vissa tillfällen då jag verkligen är nära. Att fortfarande bete sig som i mellanstadiet när man snart ska börja gymnasiet är rent ut sagt pinsamt. Jag börjar allt mer undra vad som händer med dagens tonåringar. Ett gäng idioter som inte vet hur man ska bete sig. Usch, väx upp någon gång! 
     

     
 
     
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: