My day

 
 
Idag har det varit en alldeles för lugn dag med massor att göra. Jag och min far tog oss till barkarby outlet och hittade en massa fint. Nu kommer jag att se bra ut i skidbacken! Att shpppa med pappasen är nog en av det roligaste som finns. Vi skojar om hur fult vissa saker är, testar allt i affären och skrattar högt. Idag sprutade tårarna åt alla håll när vi testade både hjälmar och skidglasögon. Folk måste ha  undrat haha. Vi stannade vid en korvkiosk också där vi hittade några intressanta AIK fans. Alltid lika kul det. Efter några "far och dotter timmar" (hahaha) så tog jag mig in till stan och mötte upp en väldigt saknad vän. Insåg nu att hon betyder mer än jag någonsin tänkt på. Jag behöver henne och hon behöver mig. Jag hoppas vi får tillbaka kontakten lika bra som vi hade förra året. Då vi faktiskt var bästa vänner. Hon är allt bra hon ♥


 
Lotta

Ser ut som om du haft en riktigt bra dag! :)

2013-02-16 @ 19:04:07
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Anonym

Hej! :) jag undrar om du har blekt dina toppar eller typ halva håret eller om du färga direkt blont. Hoppas på ett svar kram :)

2013-02-16 @ 19:17:32
Daniiiooo

Tack för en supertrevlig fika idag <3

2013-02-16 @ 19:47:14
URL: http://daniy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: