Dreamer


 
Jag kan inte förstå hur jag gick från botten upp till toppen över en natt. Jag mådde så dåligt förra året att jag vissa gånger ville ta livet av mig. Men nu, nu år 2013 mår jag helt fantastiskt. Jag sitter uppe varje kväll och funderar över VAD det är som fick det att vända så snabbt. Jag har inte allt, men jag har det jag behöver för att vara en lycklig och glad människa. Självklart finns det dagar då jag inte orkar eller då jag är på mindre bra humör men det löser sig alltid på det ena eller andra sättet. Mitt motto: Det löser sig alltid. Och det är precis vad det har gjort. Jag är en lycklig brud med upp och ner gångar i livet. Precis som alla andra. Men det viktigaste just nu är att behålla mitt humör och tålamod. Jag vill förbli lika lycklig som jag är nu. Det är en underbar känlsa. 
Andreatherese

Åh så vacker du är!

2013-02-12 @ 16:14:33
URL: http://andreatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: