18e Februari 2013

 
-Godmorgon världen. Min sömn denna natt har varit om inte värre än alla andra nätter. Jag måste lära mig att inte stressa upp mig för mycket. Känner hur det fräter i hela magen för att jag är så stressad. Inte bra det. Eftersom jag går upp så tidigt har jag redan hunnit stoppa i mig frukost och faktiskt pluggat en del. Får ont i huvudet när jag tänker på hur mycket jag ska hinna plugga in i mitt lilla huvud denna vecka. Jag hoppas bara på att jag hinner träna lika mycket som jag brukar göra, dock kan det bli svårt nu med skolan som tar över ens liv. But that`s life. 
 

Nej nu ska jag ta och dricka upp mitt glas vatten innan jag hittar på något annat skoj att göra! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: