Trött, arg och ledsen

Jag är så sjukt tröt, argm, ledsen och irriterad på mig själv. Arg på min kropp rättare sagt. Jag vill verkligen inte klaga om saker och ting på bloggen eftersom det inte är så speciellt kul att läsa om sånt. Men jag var bara tvungen att få det ur mig. Jag är nästan på gränsen att hata min kropp och mig själv. Usch.
 
Hej på er. Dagen har varit rikigt bra tills jag kom hem och började mäta saker och ting. Då kom allt i en smäll. Känner mig äcklig på något sätt. Dagen har i alla fall spenderats i kyrkan där det var ett möte om massa saker och så vidare. Så man kan säga att jag har spenderat min tid i kyrkan hela dagen. Far min var snäll och hämtade mig så nu sitter jag här, i soffan och inväntar ett litet samtal. Har lite saker som ska fixas innan jag byter om till mjukisbyxor och tjocktröja och bara njuter av denna söndag, denna fina och soliga söndag! Hoppas allt är bra med er i alla fall. 
 
 
Kate

Var nöjd över din kropp!
Alla är inte perfekta, man är fin på sitt egna sätt och kommer alltid vara det! Man måste lära sig att man ser ut som man gör, vare sig man vill det eller inte.
Du är fin på ditt sätt!

2013-04-21 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: