Fredagen min

Jag har haft en helt underbar dag med min fina vän Anna. Finns ingen så bra som hon är och det menar jag. Dagen har spnderats i stan många många timmar. Hasade mig hem den sista biten från tunnelbanan med kassar och väska i händerna. Fick med mig lite fint hem, en jacka, ett par jeans och en tröja. Så fint men inget för speciellt. Måste hålla i min pengar lite nu då jag åker till London snart. Längtar mer än mycket. Tror jag nämner det i varenda inlägg men jag kan inte låta bli att längta lite mer varje dag.
 
Resten av denna kväll kommer att spenderas i soffan med mitt cirtonvatten. En ny nyttig drog. Dricker mitt vatten med citron i hela tiden, dagen lång. Mys
 
     
 
Frukost denna fredag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: