Food

 
 
Herre min skapare vad jag tycker om mat. Speciellt sallad med något slag av kött/kyckling/fisk eller fågel. Mumma är det verkligen. Men jag har på sista tiden börjat äta mindre, dvs endast ett ägg på morgon och det konstiga är att magen håller sig hela dagen enda fram till lunch. Det märks att magsäcken har krymt sen jag började med det då jag inte får i mig lika mycket mat som jag kunde få i mig förut. Ni förstår nog inte glädjen när jag började märka att det faktiskt fungerar. Älska livet just nu, och mat! ♥
Anonym

Äter du bara ett ägg till frukost?
Tro mig det känns bra att äta mindre men det blir bara sämre! Det var så det började för mig och nu är jag riktigt underviktig, om det inte händer något snart måste jag bli undersökt. Och jag äter sjukt mycket nu för att gå upp i vikt och det är verkligen tufft, jag ångrar verlkigen att jag började äta så lite och att min magsäck krympte.

2013-04-30 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: