VS Bodysplash

 
Dom här 4 (eller 3 eftersom att jag har två pure seduction..) är mina absoluta favoriter bland Victoria`s secret blodysplash. De två längst åt vänster heter Pure seduction, den blå heter Lost in fantasy och det oranga Amber romance. Sen har jag några fler stående i hyllan men dessa är nog min favoriter. Min syster sa till mig förut att det luktar mig och nu när jag tänker efter så kanske de gör det? Vi har en väldigt speciell lukt hemma hos mig, lite som vanilj så jag får höra konstant att jag luktar vanilj men det är våran "speciella" i min familj. Hellre att jag luktar gott än svettigt och äckligt som vissa andra i sina hem! Men dom här 4 (eller 3) har just den där speciella lukten av vanilj, frukt och fräscht. Simpelt helt enkelt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: