Söndags kväll

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut. Jag måste säga att jag har hunnit med en hel del saker idag. Möte, fotat, pluggat, tittat på film osv. Känns rikigt bra att ha en sån dag och speciellt en söndag. Lite av varje! 
 
Imorgon är det dags för en dag i skolan, som varje måndag. Får se hur morgon dagen kommer att se ut. Vi har skol DM vilket betyder att vi ska spela fotboll hela dagen. Själv ska jag stå i mål. Vete sjutton hur dom har tänkt där eftersom att jag inte spelar fotboll längre men det kommer väl gå som det går. Jag hoppas och ber att jag inte gör allt för många missar eller släpper in mer än 10 mål per match... Kommer i alla fall ta försöka ta lite fina och roliga bilder under dagen så stay up tomorrow! 
Jag måste också säga att det är super kul att en del har börjat kommentera mycket nu, statistiken har höjts enormt vilket är både läskigt men kul! Så fortsätt så, så kanske svaren kommer upp i videoinlägg lite senare.... får se hur jag gör, kanske frågestund? Hur som haver, jag hade tänkt att krypa ner i sängen dra på mig ögonbindeln och sova en stund. Behöver all sömn jag kan få just nu! 

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: