Plugg, plugg och mer plugg

Denna kväll har jag suttit och ro pluggat (som vanligt?) inför ett matteprov som vi kommer att ha imorgon. Nu sitter allt eller det mesta i alla fall så det ska nog gå bra. Det känns ändå helt okej att dom har delat upp provet i två delar, imorgon blir det E delen och på fredag för de högre betygen. Älskar verkligen att plugga och räkna så läönge man förstår. Då känner man sig duktig! Som en liten belöning till mig själv efter att ha varit så duktig på att plugga denna måndags kväll så snodde jag en bit äppelpaj med vaniljsås! Hur gott så säg. 
 
Klockan börjar nu ticka lite för fort så jag ska ta och stänga av datorn, tvätta bort sminket och borsta gaddarna och dean krympa ner i sängen och pilla lite på mobilen. En helt vanlig typisk Mathilda kväll med andra ord! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: