Nytt från igår

Senaps gul stickad tröja / Blå blus / Vit stickad tröja / Svart klänning / Ett par boots-kängor. 
 
Godmorgon på er. Ni kan nästan gissa vad jag håller på mig så det är ingen idè att upprepa det. Hela mitt skrivbord är fullt med böcker och papper som for omkring. Trött? Ja lite kanske. Ja ska försöka att ta tag i det här och bli klar sedan begär det av till innebandy match. Är sjukt taggad så det borde gå extra bra idag! 
Anonym

åhh, kan man få se en bild med klänningen på :)

Svar: Självklart det kommer upp inom kort! :)
None None

2012-09-30 @ 11:15:59
Sofia

Kan du inte börja nämna vart sakerna kommer ifrån?

Svar: Jo självklart kan jag göra det! Trodde inte att folk var så intresserad av sånt
None None

2012-09-30 @ 11:29:24
Nathalie♥

fin blogg! gillar din stil ! :D

Svar: Åå tack så mycket vad glad jag blir! :)
None None

2012-09-30 @ 15:10:31
URL: http://www.mickesdotter.blogg.se
Jonna

Vart kommer den vita tröjan ifrån och vad kostade den? :)

2012-09-30 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: