DÖ.

Jag är så sjukt trött. Mina ögon väger TON, de svider och ser jätte trötta ut. Skolan kan gå och... hänga sig helt enkelt. Inte för att vi har så mycket att göra just denna vecka, jag undrar mer hur sjutton jag ska kunna klara av hela året! Men jag är i alla fall klar! Har lite att läsa i Svenskan och SO som jag hade tänkt att göra innan jag går och lägger mig sen är jag så gott som klar. Känns bra att vara klar så här dags i veckan. Men om det kommer att fortsätta så här resten av året, kommer jag bokstavligen att ta livet av mig. 
 




jessikaa - FOTO

om det är till någon tröst tyckte jag åttan va värst! och vårterminen i nian var ett himmelrike typ, haha! alla lärare blev helt stissiga p.g.a nationella så vi gjorde typ ingenting på lektionerna kändes det som :)

Svar: haha vad gullig du är! Jag hoppas verkligen att åttan är värt, håller på att dö och jag hoppas att jag överlever ;)
None None

2012-09-04 @ 18:02:12
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: