Den gamla jag

Eftersom att jag har så extremt tråkigt så har jag suttit och kollat genom alla mina bilder. Några är det inte heller, tror att det har tagit upp till 2 timmar om inte mer. Men jag har titta extra noga på de bilder som togs förra året och det fick mig att tänka. Tänka på hur jag var för ett år sen. En blyg, oskyldig och tråkig människa är de enda orden som for runt i mitt huvud. Jag har utvecklats så otroligt mycket när det gäller min personlighet och mina svagheter. Nu är det dum, utåtriktad och extremt konstig på ett roligt sätt (?) som snurrar i mitt huvud. Jag har ingen aning hur mina kompisar tycker och tänker mn jag tror att jag har förbättrat mig själv i så mycket och många saker. På både bra och lite mindre bra sätt.
 
Hittade lite bilder från förra året i vintras om jag inte minns fel! Det var då, då jag började hitta mig själv sakta men säkert. Den jag är idag är jag stolt över. Inte till hundra procent men jag är fortfarande grymt stolt. Vilket jag tycker att ni alla ska vara! Att bli stolt över sig själv r viktigt i livet om man vill komma någon vart!
 
Några bilder från Danis fest förra året, kan inte mer än tacka henne och Daniella som har hjälpt mig enormt i livet. Kärlek till er båda mina finisar! .♥





Daniella

Jag älskar dig massor <3 fula bilder dock!!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-08 @ 21:40:22
URL: http://daniellalundgren.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: