Bekännelser

 
 
 
 
Jag är trött hela tiden, bokstavligen.
Min kropp har nog börjat reagera på min navelpiercing, den typ... stöter bort den eller vad man ska säga.
Älskar att sova själv i min stora och mjuka säng!
Har fått väldigt många nya vänner, både bra och dåligt.
Älskar att gå i skolan, tycker bara att det är jobbigt att gå upp tidigt.
Vill hitta på något nytt med mitt hår, kanske färga och klippa det lite annorlunda.
Jag borde få etremt bra betyg detta år pga av olika saker.
Folk tror att dom känner mig, ni vet ingenting.
Jag anses vara en blyg och oskyldig person, jag kan säga er att jag är raka motsattsen.
Anonym

Kan inte du ge tips på hur man kan plugga på ett bra sätt? Du verkar vara duktig i skolan osv,skulle vara grymt med lite tips! :)

2012-09-04 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: