5e September 2012

God morgon sunshines!

Hoppas att allt är bra med er denna onsdag. Själv har jag det trevligt med mina vänner i kungshallen där det bjuds på lunch. Två lektioner blev inställda så vi drog in till stan för lite shopping och lunch.

Efter skolan är det raka vägen hem och sätta mig i sängen med skolböckerna. Hög musik är ju ett måste och min godispåse! Den är fortfarande inte slut och mina favvisar är kvar! Haha längtar hem lite nu. Ska sluta klaga och vara social mot mina vänner! Hörs senare.

Evy

sorry men kan inbte låta bli(inge illa menat men) sedr ut som det ligger långa maskar på personens talrik som dricker Cola hihi ^^ men antar väll att det är en typ av nudlar eller nåt :)

2012-09-06 @ 00:27:53
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: