2a september 2012

Halihallå sunshines!
 
Denna dag har varit helt full speckad med massor av roliga saker. Önskar att varje söndag kunde vara så här men det blir nog lite svårt... Kan ju börja berätta att jag inte har haft någon tid alls att sitta framför datorn eller i huvudtaget blogga från mobilen. Har hållt på med något exakt hela tiden. Jag har tränat, umgåtts med kokmpisar och försökt att ta vara på den tid jag har. Att utnyttja varje sekund och göra något roligt istället för att ligga hemma i sängen och deppa.
Tråkigt nog är det precis det jag gör just nu. Ligger i sängen, lyssnar på härlig musik och håller bokstavligen på att somna. Har varit vaken sen 5 imorse pga av lite olika saker, tränat i 3 timmar och skrattat så tårarna har sprutat. Det tar på krafterna må jag säga!
 
Har lite saker jag måste fixa så vi hörs senare! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: