16e September 2012

God morgon sunshines!
 
Jag hoppas att ni inte hade en allt för rolig lördag för då gör ni mig extremt avundsjuk. Själv spenderade jag hela mig lördag åt att kolla på hundar och plugga. Har nog aldrig haft så mycket saker att göra på en gång men det är bara nicka och le. Även om långfingret vill upp ibland.
 
Denna soliga söndag kommer nog att bli rolig. Ska köra upp med mopeden idag dock inte i trafiken. det kommer att göras på onsdag. Sen är det bara teori provet kvar. Dit måste man också plugga. Jag bara längtar tills den här terminen är över! eller åtminstånde till höstlovet..
 


Marbelle

När var du på Sports camp, alltså vilket datum och vilken period?

2012-09-16 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: