14e September 2012

God morgon sunshines! ♥
 
Titta fel på klockan imorse vilket gjorde att jag stressade som fanken klockan 5 (?) på morgonen. Inte okej. Blev lagom sur när jag sedan såg att klockan var 10 i 6 och jag var helt klar. Blä på denna äckliga och regniga fredag! Men oj så skönt med helg! Har en hel del planer som jag ser fram emot väldigt mycket. Jag fick också reda på att min moppe blev klar igår så pappa åker och hämtar den sen drar vi oss iväg någonstans för att test köra den! Längtar så otroligt mycket, slipper be om skjuts, åka tunnelbana, buss, ja you name it!
 
Kärrtorpslöpet. En dag jag verkligen älskar men det vände snabbt när jag fick reda på att jag inte får springa. Kärrtorpslöpet är en löp bana på 7 km som vi springer i skolan. Jag hade taggat hela sommaren och längtat efter att få springa i skolan och få en bra tid! Det sket sig kan man säga. Men det ska bli kul att få se de andra i klassen svettas så att det sprutar om dom. Blir ännu mer taggad på att det regnar ute, stå och frysa i en timme är det sista jag vill göra. Usch.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: