Tränat


Åå så skönt det är att träna! Speciellt styrka. Pappa och jag skulle ha tagit en två timmars promenad idag innan han kom på att han själv hade träning. Så vi får ta det imorgon istället. Jag har lagt upp min träningsplan lite annorlunda. Styrketräning (mage, lår, rumpa, ben, rygg osv) varannan dag och långpromenad eller en joggingrunda varannan dag. Läste att det är det bästa sättet att bränna fett och få den kropp man alltid drömt om. Jag tycker att det bode hända något nu, har tränat 5 gånger i veckan i snart 1 månad.. Jag tycker att resultat borde börja visa sig snart... Det kommer väl när det kommer. 
Lotta

Sv: Joda, visst kan vi göra det :) När vill du göra bytet?? =)

2012-11-19 @ 21:25:24
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: