Fredags morgon

Godmorgon sunshines! ♥ Har sovit som en stock hela natten enda tills 8 imorse. Som ni kanske vet kan jag inte sova längre än 8 timmar per natt. Gårkvällen spenderades med min syster då hon fick testa att göra massor av coola flätor i mitt hår. Gick sådär då vi båda var extremt trötta och blev lite lätt irriterade på varandra. Alla fall, denna fredag händer det nog lite men samtidigt mycket. Ska förmodligen åka in till farmors jobb, möta upp min kusin och sedan ta en fika. Jag måste också hinna köpa lite saker till imorgon då det vakas halloween fest men ett par tjejer. Kommer nog att bli välödigt roligt. Spenderar natten där också, längtar! 
 
Nu - äta och göra mig iordning. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: