Wanted



Var inne på Ginatricot här om dagen och hittde dessa shorts. Jag älskar färgade short och var riktigt nära på att byta ut de rosa/lila shortsen mot pengar. Så sjukt snygga och sitter som en smäck på min lilla rumpa! Inte många shorts som gör det, antingen är de för stora eller för små. Så nästa peng jag får/tjänar in ska nog gå till de!

Sitter i fåtöljen och har tv på slagen en sån här fin söndag. GFår inte sola pga av min piercing vilket suger. Ordentligt. Funderar på att klippa gräset och tjäna in lite extra pengar. Har en väska från Dr. Martens som jag vill ha. Dock har jag inte pengarna... vilket också suger. Känns som att det är rätt så mycket som suger just nu. Ska inte klaga på det liv jag har! Mitt liv är riktigt bra just nu. Men innan jag börjar sätta igång och jobba ska jag tjata på pappa så åker vi up till globen och fixar löpaskor åt mig! Här ska det tränar för fulla muggar i sommar!
Ebba

Ascoola, såg dem också! :D

2012-05-13 @ 18:35:56
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: