Torsdagskväll


Ser helt annorlunda ut i verkligheten till skillnad från denna bild. Ser riktigt tjock ut om jag ska vara ärlig.

Nu duschad, ny sängkläder och en ny pyjamas. Det bästa under hela månaden! Träningen gick hyfsat bra, roligt dock var jag riktigt arg. Det vet Melinda mycket väl om haha, men vi ska ta och prata om det imorgon så jag tror att allt kommer lösa sig till slut.

Ska sätta mig, rättare sagt lägga mig i sängen och sätta på en film samt skriva ner lite dikter som var läxa till imorgon. Får se hur det blir, är riktigt trött. Ha en bra kväll alla läsare! :)
My

Pfff.. Tjock!?!? Sluta tro sånna saker om dig själv vackra kvinna xD hejdå. <3

2012-05-04 @ 22:51:16
URL: http://skatez.blogg.se/
Anonym

Hur lockar du ditt hår? Verkligen as fiint :) skulle vara roligt att veta så man kan göra likadant:)

Tack på förhand <3

2012-05-06 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: