Tisdag

Dagen har varit precis som jag vill att det ska vara varje dag. Skratta så tårarna har sprutat.. ( Video kommer troligtvis upp senare.. ) kommit på gamla danser som man gjorde när man var mindre och insett hur ful man kan vara när man skrattar. Skrattar redan för mig själv bara jag tänker på dagen!

Efter skolan drog jag direkt till frissan där det gick bättre än förväntat! Blev riktigt nöjd ( Bild kommer senare! ), trodde inte heller att det skulle passa mig men det blev bra! Får se vad mina vänner säger, kanske är det skit fult. Haha vad vet jag vad som rör sig i deras huvuden? Hoppas i alla fall på det bästa!

Snart är det dags för träning, dock har min fot svullnat upp så det känns som att jag blivet på en vattensäck och ett berg samtidigt. Inte mysigt med andra ord. Klaga är något jag verkligen borde undvika, gör det alldeles för mycket! Hörs senare ikväll!! ♥

Anonym

Det blev jätte snyggt !!

2012-05-22 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: