Tisdag 29 Maj 2012

Haloj!
Måste sluta säga så, blir tillsagd av mina kompisar heeeela tiden att det är så fult och... Ocoolt haha! Alla fall, slutade skolan nyss och är nu på väg in till stan med min vän Bella. Jag ska åka och kolla på klänningen jag la upp igår kväll och om den finns i blått och i min storlek så kommer jag att lägga undan den till imorgon då jag får lite cash!
Hörs senare!
Slänger in en lagom snygg bild (host***) så att inlägget inte blir bildlöst. Har en gigantisk finne på hakan som tar livet av mig! Ingen vacker syn så inga nya bilder på mig inte!!
william

fin header:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "Remember the Past" modellbilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-29 @ 15:17:11
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: