Middag

image descriptionimage description

Små raggmunkar! Hur underbart söta är de inte?! Minst lika goda som stora dessutom, var bara tvungen att visa er.

Steg nyss innanför dörren efter en jobbig träningen som gick åt skogen så mitt humör är inte direkt på topp, inte blev det bättre efter en kommentar jag fick om att hela jag såg tjock ut men nu vet jag att jag inte är ensam om det! Man tackar man tackar.

Hade tänkt att äta klart, sedan hoppa in i duschen och efter det sova. Mår dåligt, minst lika dåligt som igår så jag vill sova. Måste sova och tänka på andra saker, saker som gör mig glad. Har märkt att det är jätte viktigt att hela tiden tänka positivt i livet, man både mår och känner sig bättre då. Hörs.
Amanda

SKIT I DOM MATILDA DU ÄR SKIT SNYGG! DOM SOM KOMNTERAR SÅNT ÄR BARA AVENSJUKA! DU ÄR HELT JÄVLA UNDERBAR OCH SKA INTE LÅTA DIG TRYCKAS NER AV PATETISKA NÖRDAR SOM INTE HAR NÅT LIV! <3<3

2012-05-31 @ 21:03:21
Anonym

Du är inte tjock någonstans!!! Din kropp är helt perfekt, hela du är perfekt! Skulle kunna döda för ditt utseende! KRAM! <3

2012-05-31 @ 21:04:26
Johanna

SKA JAG KLÅ DOM BLÅ & GUL ELLER?! Ahhh, avundsjuka jävlar, låt aldrig nån pressa ner dig! Du har den kroppen alla har, känner samma sak som dig ibland! Men du är perfekt som du är! <3



Du är underbar tjejen, jag saknar & älskar dig! <3

2012-05-31 @ 22:36:30
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: