Lägga ner bloggen?

Nu har jag funderat ännu en gång på att lägga ner min blogg, eller kanske inte lägga ner utan mer sluta blogga. Kanske byta blogg och brja om på nytt. Snygga bilder och mer inspiration till andra. Synd bara att ni är en hel del som läser min blogg just nu och det är ju inte säkert att ni vill läsa min andra blogg om det blir så att ja startar en ny.

Alla fall, en fråga till er nu, vad tycker ni? Ska jag byta blogg och sluta blogga på den här eller fortsätta?
Anonym

Fortsätt på den här!!!!!

2012-05-31 @ 21:53:21
Frida

Stanna kvar! Namnet är jättelätt att komma ihåg !

2012-06-01 @ 01:14:36
Panicow

Jag tycker att du ska fortsätta blogga på denna! Kramis! :)

2012-06-01 @ 10:47:52
URL: http://nattstad.se/panicow
Damaris :)

bestäm du.. jag kommer att fortsätta att läsa om du byter , men snälla sluta inte med att blobga! :)

2012-06-01 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: