Konstig bloggerska?

Jag har märkt att jag nästan aldrig lägger upp bilder på mig själv längre. Jag visar inte heller upp outfits längre och det stör vissa har jag märkt. Men det ska bli ändring på det, ska försöka fråga min fina lillasyster lite snällt om hon kan klicka ett par bilder så visar jag vad som klär min kropp nu fram över! Men tillbaka till det här med inlägg utan bilder på mig som faktiskt driver denna blogg. Jag vet att det är tråkigt och så men jag har en anledning. En STOR en- Jag blir ALDRIG bra på bild, bokstavligen. Spelar ingen roll hur mycket jag fixar mig eller hur lite man jag blir aaldrig bra på bild. Nu vet ni varför det inte kommer upp så mycket bilder på mig i bloggen men jag ska bli bättre på det och försöka bjuda lite på mig själv som andra. Det kanske gör bloggen lite roligare också! :)

Kan redan nu bjussa på lite "snygga" bilder på mig själv! Usch säger jag bara. Hoppas ni njuter av att se dessa bilder nu!




hahahahhaha asså jag dör, sista bilden. Fy fan alltså! haha livrädd tjej högst upp i Eiffeltornet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: