Ellen


PH&Redigering: Mathilda (ME) Modell: Ellen (bästis) Nikon D5000 50 mm


Två bilder från photoshooten jag och Ellen hade. Så grymt jävla snygg vän man har. Hon fastnade på bild redan första bilden vilken gjorde det hela roligare! Har fler på lager som kommer upp troligtvis imorgon. Önskar att jag själv kunde bli lika bra på bild!

Jag är helt död. Så trött och seg att jag vill spotta i någons ansikte. Dock kommer det inte att leda till något bra. Sitter i stolen helt cp och dricker bollinger (Skumpa.) Alkoholfri för er som undrar! Åkte in till stan tillsammans med mamma, Marlen och Marlens bror Per till Nesspreso och sedan hem. Ingen aning om varför jag ens åkte med de in. Tråkigt som sjutton, fattade inte heller ett ändå ord av vad de sa. Dvs vuxenspråk med andra ord.
Ska ta och drunkna i mina I-landproblem och sova nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: