Dagen min


Jag och min underbara farmor efter konfirmationen.

Herregud, inget kan toppa denna dag. Allt har gott perfekt! Massvis med glada miner, talet gick super och alla presenter. ( Kommer upp bilder på det lite senare! ) Fick även en present som jag kommer att åka och fixa imorgon då jag även hade tänt att berätta vad jag fick. Är sjukt nervös men samtidigt så jävla glad! Min bästavän kommer att följa med så jag ett perfekt sällskap vid min sida om man räknar bort pappa. Han hatar det jag fick men bestämde sig ändå att följa med! Tror nog att de flesta är lite nyfikna på vad det kan vara och de flesta vet nog vad det är men ni får hålla ut tills imorgon!
Anonym

hm..kan det vara navelpiercing? :D

2012-05-06 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: