Bekännelser

Brände min på min locktång när jag skulle konfimera mig, nu har jag ett jätte stort ärr på handleden.
Jag duschar mitt hår ynka två gånger i veckan eftersom att det är så långt sliter det på håret annars.
När jag väl målat mina naglar kan det ta fler veckor ( månader ibland ) att jag tar bort det och målar nytt.
Älskar känslan när man tar av sig BHn, man känner sig så fri!
Är det något jag verkligen inte kan är det att åka skatebord eller longboard.
Hatar fåglar, är livrädd för de så jag vill helst ha två meters avstånd från de.
Knäcker min nacke bokstavligen hela tiden vilket har gjort att jag får ont i ryggen
Svenska är mitt sämsta ämne i skolan, vet inte varför men jag tycker att det är riktigt svårt.
När jag ska välja en film sätter jag alltid på en film som jag redan har sett, jag gör så för att jag gillar att veta hur de slutar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: