Bekännelser

Äter alltid hamburgare med bestick
I min familj firar vi inte namnsdagar och sånt, tråkigt men sant..
Har aldrig varit på ett bröllop, eller jo ett när jag var en liten plutt
Vi har ett landställe som ligger 20 minuter från vårt hem
Smörjer alltid in mig med solkräm, är jätte rädd för att bränna mig efter det som hände förra året, inte kul!
Mitt liv suger när det gäller killar, lyckas alltid sumpa det.
Får panik när jag är i ett litet utrymme och det är en massa människor omkring mig, vill bokstavligen bara slå någon när det hände.
Har no idea vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, vill helst gå i mjukisbyxor och en sovrröja och inge smink! Herregud så skönt!!
Anonym

men fan ha mjukis byxor på dig och ha inget smink på dig då ...alltså det är din sak....

och varför skriver du att du aldrig har vart på bröllop nr du har vart på ett???!?

2012-05-28 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: