The stairs


Tröja - H&M // Jeans - Ginatricot // Kilklackar - Dinsko // Halsring - Ginatricot // Skinnjacka + väska från Chicy
ebba

Sv; Tjenare Mathilda! Allt bra?

Har glömt att svara på din kommentar angående design. Men här kommer svaret! Haha.. Visst kan jag hjälpa dig och fixa det, eftersom att du vill ha kvar grunden men bara byta ut header och bilder i menyn! Vet inte hur det ser ut denna vecka med tiden eftersom att det är prao, sen ska jag till venedig men eventuellt nästa vecka kanske jag kan fixa det. Men det du kan göra är att skicka de bilder du vill ha i menyn till min mejl, sen kan du beskriva lite vilken stil du vill ha på ditt namn och färg! Om jag glömmer bort att fixa så får du gärna påminna mig, för jag kan glömma bort ibland.. hehe. Sen kan du skriva lösen och mejl ;) Kramis :) <3

2012-03-27 @ 16:30:01
URL: http://ebbawastberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: