Vid sjön




Även fast det var kallt så vi det super mysigt idag! Bara bästis och jag. Vi pratade om allt, verkligen allt vi hade missat och lite till. Behövs såna stunder ibland!

Nu ligger jag i sängen som en..... jag vet inte vad men det ser inte snyggt ut! Vill ut och springa men min värk i magen säger ifrån. Beslutsångest Check! Men det får nog bli att ligga kvar här i soffan. Död. Kommer att vara ännu segare och så imorgon när det visar sig att jag ska jobba. Yes thats right! Jag har fått ett somarjobb! Berättar mer om det senare! Nu luktar det mat i köket, hörs! ♥
jessikaaa - FOTO

fall man har värk skall man motionera mycket, det blir oftast bättre då, man skall bara orkar ta sig ut också! ;)

2012-06-15 @ 21:14:03
URL: http://pphotographer.blogg.se
jessikaaa - FOTO

fall man har värk skall man motionera mycket, det blir oftast bättre då, man skall bara orkar ta sig ut också! ;)

2012-06-15 @ 21:14:07
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: