My princess

Hola!

Försöker att fixa en utbakad fläta på min lillasyster men jag kan redan nu säga att det nästan är omöjligt. Hennes hår är så himla tovigt att man måste börja om varje gång man har kommit till mitte så nu har vi tagit en paus haha!! Men jag ska alldeles strax försöka ännu en gång!

Enda sen jag kom hem har jag legat och bara myst framför TV:n med min lilla prinsessa. Tror att hon känner av kylan där ute för hon skakar som ett litet löv så fort hon går nära ett fönster eller en dörr! Min lilla bebis!

Rebecca

Jätte fin bild på headern.

Vore jätte gulligt om du ville slänga in en kommentar på bloggen om vad du gillar att läsa om i bloggar. kram

2012-06-01 @ 20:11:47
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: