TIRED

Usch man blir riktigt seg av at gå upp vid halv 9 på en söndag. Har dessuom har jag märkt att jag inte kan sova länge än till 10 i alla fall så vad gör det om man släpar sig upp en och en halv timme tidigare?

Kom på att om 13 dagar åker jag utomlands. Hade helt glömt bort det om jag ska vara ärlig! Längtar så jag nästan spricker, dock känns det som att jag inte kommer att njuta eller bli brun. Hur konstigt det än låter så kommer jag nog att få ångra att jag inte utnyttjade sommaren och denna resa mer. Det händer alltid.

Jag funderar också på att köpa ännu flera nitar och byta om några av mina andra shorts. Det var sjukt svårt att bara sätta på dessa 30 nitar på de här shortsen, jag vill ha en hel baksida full!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: