Kiss


Underbara tjejer det där! ♥

Klockan börjar närma sig halv 11, själv ska jag upp om c.a 8 timmar för att jobba (!?). Det är tveksamt om jag ens kommer att komma upp ur sängen då men jag gör det för pengarna! Behöver lite stålar nu till sommaren, det ska inskaffas en ny dator, jeffery campbells och shopping. Kommer dock inte att kunna köpa allt detta för min lön med det mesta! Ser faktiskt fram emot att få testa på vuxen livet utan att känna press som när jag praoade. Kommer nog att bli bra ska ni se! Uppdaterar självklart under dagen så bloggen kommer inte att stå tom, promies!
Vet inte riktigt hur jag ska avsluta detta inlägg så jag gör det med att skirva puss (kiss ;)) och godnatt!
Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2012-06-15 @ 13:40:25
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Julia

Vart jobbar du? :D

Svar: Mammas jobb :)
None None

2012-06-16 @ 11:49:17
URL: http://juliazetterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: