Fridayyyy

Hejsan hoppsan!

Dagen har rullat på som vanligt dock har det varit en ovanligt kort idag. Men jag antar att det bara är bra! Det är ju fredag, mer kan man inte begära. Ikväll ska jag och familjen ut till en restaurang i skanstull om jag minns rätt. Synd att det är lite bråk här hemma annars hade jag mått riktigt bra.
Sprang nyss ner för alla trappor för att hinna med tunnelbanan, jag hann inte.. Så typiskt mig. Men jag är i alla fall på väg hem, har varit och bytt ett par byxor till en större storlek eftersom att fettet bara växer på min kropp just nu. Vilket är både bra och dåligt i guess. Nå väl, nu när det är gjort så ska jag snabbt hem, fixa lite saker sen springa till tuben och åka in till stan. Ska försöka ta några bilder på dagens också. Får se om systern min har lust och är snäll nog att göra det. Hörs!!!
Btw har ni sett mina nya solglasögon? Haha ser ut som en snigel enligt min kompis i de!
image description

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: