7de Juni 2012

Gaaaash 6 dagar kvar till skolavsluningen! Har faktiskt lite fjärilar i magen haha... det brukar jag aldrig ha annars! Men det är nog för att jag är så jäkla peppad nu inför sommaren, planer planer planer bara strömmar in! Kommer nog inte ens att hinna med allt, vill verkligen inte stressa genom lovet!

Godmorgon kanske man borde ha börjat inlägget med! ♥
Ska vara halv 10 inne i gamla stan för att möta upp resten av klassen. Vi ska gå på stadsvandring gen om stan! Jippi... Nej men man får ta och göra det bästa av situationen helt enkelt. Om ni ser mig på stan springa runt som en virrande kyckling, hojta till tycker jag! Det har varit några som har kommit fram och sagtatt min blogg är bra osv. Tycker att fler borde göra det! Det är riktigt kul!!

Om blogg.se inte hade hackat upp sig hade ni fått bilder till inlägget... nu blev det inte så! Men jag ska frsöka att uppdatera så mycket som möjligt under dagen, outfit bilder också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: