Tisdag

Idag har jag inte gjort en enda lite grej. Solat (om det räknas?) och blivit riktigt brun! Tur att det blev fint väder idag så att man kunde passa på att sola lite! Dock kommer det att bli regn och molnigt resten av veckan. Men redan imorgon ser det ut att bli fint väder igen! Yay! Då ska jag in till stan och möta upp en vän för fika, shopping och skitsnack! Efter det åker vi hem till mig för att fixa en hel del saker. Kommer nog att bli bra ska ni se.
 
Slog precis på en film som jag hade tänkt att somna till. Samma film som vanligt. Orkar verkligen inte byta men jag förstår ändå inte hur jag har tålamod att titta på samma film i snart 15 veckor i sträck. Lite annorlunda jag vet men det är en perfekt film att somna till!
 
Så godnatt från mig så hörs vi imorgon! ♥
 
Nathalie - FOTO&DESIGN

Vad tittar du på innan du somnar? :)

Svar: 27 dresses :)
None None

2012-07-04 @ 00:19:57
URL: http://torpenbergs.blogg.se
Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Ah men den är ju myysig! :)

2012-07-04 @ 11:15:49
URL: http://torpenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: